خدمات رسانی به تمام مناطق قم

نقاط تحت پوشش خدمات صبح قم

به طور کلی مناطق تحت پوشش شرکت صبح قم را میتوان به چهار بخش مهم تقسیم کرد این چهار بخش عبارت اند از:

1.شهر قم

2.شهرک پردیسانمناطق تحت پوشش شرکت صبح قم

3.شهرک صنعنی شکوهیه

4.روستاهای اطراف

گزینه اول شهر قم که خود مناطق زیادی از قبیله حرم-چهارمردان-انقلاب-امام-زین الدین-توحید-جمهوری-کشاورز-کارگر-بهشتی- شهرک فاطمیه-شهرک امام حسین-شهرک امام حسن-قلعه کامکار-زنبیل آباد-سالاریه-باجک-شهرک قدس و…در بر میگیرد.

 

 

گزینه دوم شهرک پردیسان که مجموعه ای از آپارتمان های ساخته شده در این منطقه میباشد.این منطقه کمی دورتر از شهر قم قرار دارد.

 

 

گزینه سوم شهرک صنعتی شکوهیه که تقریبا 15 کیلومتری از قم فاصله دارد.این شهرک مجموعه ای از کارخانه های صنعتی میباشد. این شلوغی و صنعت باعث ساخت خانه های مسکونی نیز شده است.

 

 

و گزینه چهارم و آخر روستاهای اطراف شهر قم که تعداد کمی هم ندارند.این روستاها در نزدیکترین و دورترین فاصله نسبت به قم قرار دارند .که مهمترین آن ها میتوان از قمرود مبارک آباد و چند روستای دیگر نام برد.

 

خب این مناطق اصلی شهر قم میباشد که شرکت صبح قم تحت پوشش خود قرار داده است. هیچ فرقی نمیکند که از کجا به ما تماس بگیرید ما در عرض کمتر از 45 دقیقه در خدمت شما در دورترین و نزدیکترین نقطه خواهیم بود.

همه خدمات ما از قبیله لوله بازکنیتخلیه چاهحفر چاهچاه کنیتشخیص ترکیدگی– لوله رفع نم و بو و… شامل همه مناطق دور یا نزدیک قم میشود و هیچ محدودیتی ندارد.

شما کافیست فقط در هر نقطه ای از قم که هستید با ما تماس بگیرید و راهنمایی شوید. اگر موفق به حل مشکل نشدید ما در اسرع وقت در محلی که شما بگویید حاضر میشویم و با تمام تلاش مشکلتان را حل میکنیم.

شرکت صبح قم امیدوار هست با خدمت کردن به همشهریان عزیز مشکلی از دوش آنان بردارد.ما مفتخریم که به مردم عزیز قمی خدمت میکینم. کافیست یکبار به ما اعتماد بکنید تا مشتری دائمی ما شوید.

شماره تماس 09198820772

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *